Přeskočit na hlavní obsah

Únikovky ke hře i úpravám

 Sbírka únikových her se požehnaně rozrůstá a vysloužila si vlastní stránku na blogu.

Díky všem (především ze skupiny Únikové hry ve školství na FCB), kteří své výtvory sdílejí...

Tuto hru laskavě poskytl ke sdílení Adam Čermák. Díky moc!


👉tato hra je trochu složitější, obsahuje 3 prezentace a 3 Flippity zámečky. Pokud chcete, aby vám chodily emaily, v podstatě stačí upravit pouze poslední Flippity (z Číny) - odkaz k úpravám je zde.

Krásná hra, kterou sdílel na skupině FCB Milan Khas a poskytl ji i na blog. Ideálně jako úvod do Starověkého Řecka. 
👉Chcete-li si hru upravit k obrazu svému, zkopírujte si soubor s prezentací a zámečky.

👉Chcete-li si hru upravit k obrazu svému, zkopírujte si soubor s prezentací a zámečky.


Tuto hru laskavě poskytl ke sdílení Honza David ve skupině Starší dějiny moderně. Díky!
👉Chcete-li si hru upravit k obrazu svému, zkopírujte si ji zde.

Tuto hru laskavě poskytl ke sdílení Adam Čermák. Díky moc!
👉Chcete-li si hru upravit k obrazu svému, zkopírujte si tuto složku, kterou Adam laskavě poskytl.

👉hra je vytvořena v Genially, ve kterém si ji můžete i upravit.

ideální je děti navést, aby začali na knize
👉Chcete-li si hru upravit k obrazu svému, zkopírujte si tuto složku.

👉Chcete-li si hru upravit k obrazu svému, zkopírujte si tuto prezentaci a zámečky.

🟣Karel IV.🟣
Tuto hru laskavě poskytl vám všem Milan Khas ve skupině FCB

👉Chcete-li si hru upravit k obrazu svému, klikněte zde a zkopírujte si soubor. Musíte si také případně vytvořit nové Flippity zámečky, jestli chcete, aby výsledky chodily na váš email.

👉hra je vytvořena v Genially, ve kterém si ji můžete i upravit.
👉hra je vytvořena v Genially, ve kterém si ji můžete i upravit.

ano, také začněte na knize
👉Chcete-li si hru upravit k obrazu svému, zkopírujte si tuto složku.

od Jarka a Máji Raiserových - moc děkuji za možnost sdílení!
👉poskytli i odkaz k vlastním úpravám (vytvořte si kopii souboru a vložte nový odkaz na Flippity, ať jim nechodí tisíce odpovědí na email!!)

hru mi poslala Pavla Nawrathová a já ji za to moc děkuji (malinko jsem si ji upravila)
👉zde je odkaz k úpravám a tady najdete Flippity ke kopii.

👉hra je vytvořena v Genially, ve kterém si ji můžete i upravit.

naveďte děti, ať začnou dopisem

👉odkaz k vlastním úpravám (nejprve si vytvořte kopii souboru, pak to půjde)

novinka od Stáni Hrnčiarové  - děkuji za možnost sdílení!

hra od Jury Duba ze skupiny na FCB - díky za sdílení!

👉
před hrou doporučuje Jura Duba nejprve pustit toto video. Odkaz k vlastním je zde (nezapomeňte na vlastní Flippity zámečky)

hra od Soni Žaloudkové ze skupiny na FCB - díky za sdílení!
👉odkaz k vlastním úpravám (nejprve si vytvořte kopii souboru, pak to půjde), pokud byste chtěli, aby vám chodil email s výsledky, budete si muset vytvořit vlastní zámečky ve Flippity.

Komentáře

  1. ÚŽASNÉ! Všem děkuji za sdílení.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, moc ne... Jsou to webové stránky. Doporučuji chtít po dětech PrintScreen s dokončením nebo kontrolní dotaz, co dostali za odměnu (zlaťák).

      Vymazat
  3. Dobrý den, chtěla bych se zeptat na Únikovou hru k Mezopotámii, je moc pěkná, ale po zadání finálního kódu nás to nepustí dál. Šlo by se zeptat nějak autora hry, co s tím? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, jak vás prosím to nepustí dál? Zvládli jste rozluštit sedmimístný kód pro Flippity? Autor tam pak měl odkaz na Mentimeter kvůli zpětné vazbě svých žáků, tam už se nedostanete. Cílem je rozluštit ten hlavní kód (na obrázku únikovky zámeček vlevo od schodů). Můžu mu zkusit napsat, jestli by tam vložil jinou odměnu.

      Vymazat
    2. Dobrý den, ano kód jsme rozluštili. Mně nedošlo, že ten Mentimetr je jen pro jeho žáky, myslela jsem, že je tam jen nějaký vzkaz či otázka pro všechny luštitele. . Na žádné odměně netrvám. Pro žáky něco vymyslím. Děkuji za vysvětlení a celkově za super inspiraci a meterialy pro výuku.

      Vymazat
  4. Skvělé únikovky! S šesťáky jsem zkoušela tu na Egypt a všichni jsme byli nadšení :-) Projížděla jsem teď únikovku na Indii a Čínu a bohužel se mi u čínských vynálezů nezobrazují obrázky (jen u hedvábí). Nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olga Kovaříková30. ledna 2024 v 9:05

      Dobrý den, to je jednoduché. Musím to upravit v Learning apps. Někdy tam obrázky zlobí. Děkuji za upozornění.

      Vymazat
  5. Dobrý den, trápím se s unikovnou na VFR - pochodeň a řeťez jsem vyřešila, ale nikde jsem nenšla kódy pro odemknutí zámku. Je možné, že dělám něco špatně. Můžete mi poradit? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olga Kovaříková18. dubna 2024 v 1:44

      Dobrý den, děkuji za upozornění. Aplikace na prvním úkolu se změnila a neukazuje po dokončení heslo. Musím toto cvičení udělat v jiné aplikaci a bude to fungovat. Mrknu na to o víkendu.

      Vymazat
    2. Olga Kovaříková18. dubna 2024 v 11:28

      Dobrý den, tak by to mělo fungovat. Cvičení jsem změnila, nově je jen 5 zámečků. Dejte prosím vědět, zda je vše ok.

      Vymazat
  6. Dobrý den, potřebovala bych poradit s hrou Cyril a Metoděj. Vyřešila jsem všechny úkoly a nevím si rady s posledním kódem. Můžete mi poradit? Předem díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olga Kovaříková2. listopadu 2024 v 10:03

      Dobrý den, hru jsem nevyráběla já, takže ji nemohu změnit. Když zadáte zámeček ve flippity, dostane vás to na poslední stránku (jmenuje se Rychle pryč) a to je pro vás závěr hry, protože Mentimeter už si tam pan Čermák vkládal jen pro své žáky. Stejně tak vzkaz do Bavorska. Žáci by vám to tedy měli buď ukázat nebo vyfotit printscreenem a odeslat. Všechna cvičení fungují, pokud vám něco nejde vyluštit, napište mi emailem - nechci nechávat řešení zde na webu kvůli žákům.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Národní obrození a rok 1848. Věčně proklínané, může být zajímavé? 2.0

Další příspěvek, který dozrál na změnu! V tématu  národního obrození vidím pro rozvíjení různých metodických přístupů ještě poměrně velký prostor... Osobně vnímám toto období jako zajímavé, plné změn a pohnutých osobních osudů. Téma jde často do groteskních nadsázek, s kterými se dá krásně pracovat. Doporučení: Domluvte se s češtinářem/kou, ať to neberete dvakrát... 1) EVOKACE Začínáme brainstormingem a otázkami  Co dělá národ národem? Podle čeho poznáte, že někdo patří do jednoho národa? většinou se ve třídě dojde k následujícím poznatkům - stejný jazyk, společná historie, společné území, stejné zvyky... Dále se ptám Kolik národů žilo v Habsburské monarchii na přelomu 18./19. století? K tomu žákům promítnu mapu   z Českého historického atlasu. Tento úvod by neměl zabrat více než 10 minut. Žáci si pak zapíší do sešitu 4 jména a pod každým vynechají 1-2 řádky, jsou to: Josef Dobrovský, Josef Jungmann, František Palacký a Václav Hanka.   V PC-učebně si zahrají hru vytvořenou v  Genially

Úvod do starověkého Řecka - mýty a pověsti 2.0

Jak už to tak bývá, po čase praktikování zveřejněného nápadu ve výuce je čas příspěvek trochu obměnit. Ve výuce ráda používám videa a dokumenty. Děti to baví a hodně si z toho pamatují. Samozřejmě je nutné vymyslet k videím nějakou aktivitu. Ideálně smysluplnou, která povede k cíli hodiny. V případě předložené metodiky bych ideálně viděla cíle 2:  JAK SE PŘÍBĚHY Z ŘECKÉ MYTOLOGIE PROMÍTAJÍ DO SOUČASNOSTI (V JAZYCE ČI KONKRÉTNÍCH MÍSTECH, KTERÁ SE DOCHOVALA DODNES)? JACÍ BYLI ŘEČTÍ BOHOVÉ? CHTĚL/A BYCH VĚŘIT V TAKOVÉ BOŽSTVO? Je to myslím trochu lepší cíl, než "Žáci se seznámí s řeckou mytologií." (Což v podstatě skýtal původní příspěvek). Pokud to dokážete lépe formulovat, do komentářů s tím... Nějaká stručná metodika do kapsy pro práci s videy by byla potřeba jako sůl - každý k tomu přistupuje jinak a možností je spousta. Asi nejhorší verze, a teď budu střílet do vlastních řad, je doplňovací pracovní list. Vím, že jich v sekci videa pár najdete a sama to vnímám jako takovou

Nebojte se husitů - verze 2.0

Už jste si asi všimli, že občas původní příspěvky upravuji (poznáte podle verze v nadpisu). Husité už to vážně potřebují, pracuji nyní s tématem (alespoň doufám) promyšleněji. Proto zde najdete nyní trochu návodnější metodiku. Tolik k mému předsevzetí, že přípravy mi budou zabírat méně a méně času - takže ne, prostě když mi zbyde čas, tak samozřejmě vylepšuji... 1) UVEDENÍ DO PROBLEMATIKY Ráda využívám úvodní 4 strany z materiálů České školy bez hranic   o postavení českého království v Evropě na konci vlády Karla IV. (pro ZŠ je to úroveň B , pokud jste na SŠ zvolte obtížnější variantu) pracovní list tisknu oboustranně (2 stránky na jednu) líbí se mi, že se zde pracuje s dobovými prameny a mapami Na tyto webové stránky budu ještě párkrát odkazovat. Ideálně práci s textem zakončete brainstormingem s otázkou: Jak je vnímána všeobecně doba vlády Karla IV.? (žáci mohou ukázat na prstech)  Co si představíte, když se řekne krize? (vypište návrhy na tabuli) Co si představíte, když se řekne