Komiks nemůže v mých hodinách chybět, obzvlášť když jsou v dnešní době k dispozici takové skvosty, jako Larry Gonick a jeho Komiksová historie světa.
Vytvářet se z něj dá mnohé, jak ještě zjistíte z dalších příspěvků, ale to nejjednodušší, co s ním můžete udělat, je využít dobře napsanou kapitolu k samostatné práci a diskusi. V podstatě by asi nemělo všech pět dílů ve vaší knihovničce chybět.
Rozmyslete si, jak rychlé máte ve třídě čtenáře a
1) těm rychlejším dejte kapitolu o kolonialismu Francie (má 7 stran):
2) těm rozvážnějším pak kapitolu o kolonialismu Anglie (má 4 strany):
Ke komiksu rozdejte následující pracovní list, můžete samozřejmě doplnit, upravit, nabízí se například i probrat otázka protestantských vyznání:
3) K práci se hodí mít po ruce dějepisný nebo aktuální atlas.
Vytvářet se z něj dá mnohé, jak ještě zjistíte z dalších příspěvků, ale to nejjednodušší, co s ním můžete udělat, je využít dobře napsanou kapitolu k samostatné práci a diskusi. V podstatě by asi nemělo všech pět dílů ve vaší knihovničce chybět.
Rozmyslete si, jak rychlé máte ve třídě čtenáře a
1) těm rychlejším dejte kapitolu o kolonialismu Francie (má 7 stran):
2) těm rozvážnějším pak kapitolu o kolonialismu Anglie (má 4 strany):
Ke komiksu rozdejte následující pracovní list, můžete samozřejmě doplnit, upravit, nabízí se například i probrat otázka protestantských vyznání:
3) K práci se hodí mít po ruce dějepisný nebo aktuální atlas.
4) Nechte žáky pracovat samostatně, ale po dočtení a zpracování je spojte do skupin podle tématu a použijte metodu AKVÁRIUM z Moderní didaktiky:
- První skupina sedí ve vnitřním kruhu se svými listy a diskutuje o dílčích otázkách a druhá skupina ji ve vnějším kruhu poslouchá.
- Poté druhá skupina hodnotí, co se dozvěděla z diskuse a role se vymění.
Komentáře
Okomentovat